4. 3. 2015

Volkswagen Polo R WRC - beta test

WIP car Volkswagen Polo R WRC (by Garyson)
Source: RBR Russia

11 komentářů:

  1. Nemáš iný link ...tento mi nikdy mefunguje :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://rbr-russia.ru/forum/viewtopic.php?f=17&t=39&start=460

      Vymazat
    2. https://www.sendspace.com/file/dzv2du

      Vymazat
    3. Dík Myra, ale ten ruský link mi nejde otvoriť v ničom :(

      Vymazat
    4. Inet je holt taková pavučina a o "náhody" v ní není nouze. Jen si vzpomeň na P3D...

      Vymazat
  2. Whhels sink into the ground too much. Besides - goood job!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to dobře, ale jde vám s tou fyzikou jet? Zkoušel jsem bohužel jen na ntb na klávesnici, ale nemůžu se rozjet, přidávám plyn a nic.. :(

    OdpovědětVymazat
  4. Jj, taky mi to nejede...

    OdpovědětVymazat
  5. Cez NGP plugin a fyziku ide super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už som si myslel, že mám niečo s PC. Pomalé načítavanie RBR aj trate.
    ..Preboha prečo tie veľké textúry ? Nečudujte sa ,že vám bude hra a trate načítavať pomalšie s takto "nabúchanými " textúrami a spôsobovať sekanie v hre. A takých aut aj skinov je v poslednej dobe dosť. Čím ich budete mať v RBR viac, tým vám budú viac zaťažovať hru.Doporučujem pri problémoch zmenšiť textúry na polovicu.

    OdpovědětVymazat
  7. to uz aj RBR Russia obama zablokoval?

    OdpovědětVymazat