6. 12. 2021

Mitterbach tarmac

NEW track Mitterbach tarmac (by Myra43 + Martin Bujáček)
Source:
RBRTM

15 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky.
      Ironie osudu je že mě, jako jejímu tvůrci, tahle verze padá už při načítání...

      Vymazat
  2. Mám. Ale možná jsem jediný, kdo má tak rozhašený počítač, že to nespustí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aj mne to padá pri načítaní...máme staré šroty :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  3. Is it possible that the track can be also run in shakedown mode like snow version and not only online :) ?

    OdpovědětVymazat
  4. Takže sme to s Myrem vyriešili..Padanie spôsobuje nezmyselné rozdelenie LBS súboru.
    Kto to vlastne povolil, aby sa modifikovali takto trate ?
    Pôvodná trať, ktorú poslal Myra na plugin ide bez problémov a tá na plugine padá !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozdělení LBS padání nezpůsobuje, Myra mi poslal původní LBS, rozdělil jsem jej a jede to v pohodě.
      Klidně si to zkuste sami - vemte LBS a přetáhněte na FixUp\bin\splitlbs.exe, vyplivne to LBS & LB2 a pak originální soubor "...orig.lbs".

      LBS & LB2 je osvědčený nástroj Beeho, který řeší padání hry při načítání tratí s velkým LBS (stovky MB - tj. u Mitterbachu to nemá moc přínos, ale řeší to Semetín, naše Biskupice, a do budoucna všechny tratě s vysokým detailem geometrie).
      Funguje to zjednodušeně tak, že FixUp detekuje LB2 a takovou trať načte vlastním loaderem namísto originálního, který dle Beeho obsahuje nějaké chyby co do nakládání s pamětí.
      Pokud se trať s velkým LBS nerozdělí, tak to většinou nepadne hned, ale třeba po druhém nebo třetím načtení (tj. u delších závodů nebo při opakování v shakedownu).

      Je to už ozkoušeno na nespočtu tratí, a ani tady to po rozdělení nepadá, takže problém musí být někde jinde ... jestli to třeba Vašek nerozdělil až po zašifrování?

      Každopádně jak jsem psal - u malých LBS jako má Mitterbach to má přínos minimální (RBR s tak malými tratěmi nemá problém), takže to klidně zveřejněte bez toho.
      Vašek to používá všude, protože tím není co zkazit.

      Ale opravdu bych byl rád, kdyby se přišlo na to, proč vám to padalo, aby se vědělo do budoucna.

      Vymazat
    2. Ale na pluginu vidím, že to lidem nepadá ... takže kde má vlastně ten problém?

      Vymazat
  5. Ok, zkusil jsem to rozdělit a ani tak to nepadá. Přikláním se k tomu, že to opravdu bude tím uzamčením a konfigurací (zkoušeno na dvou instalacích, ale na stejném NTB).
    Jinak, já s úpravami tratí na pluginu nemám zásadní problém, ale podle mého by neuškodilo trochu zlepšit komunikaci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkontroluj, že máš v obou instalacích FixUp min. verze 3 (v reálu to není problém, protože ho všichni používají kvůli FMODu).

      Vymazat
    2. A v té jedné instalaci ti to padá jenom pokud to rozdělíš?

      Vymazat