28. 12. 2020

NGP 6.4 + FixUp 4.1

LINK mods NGP 6.4 + FixUp 4.1 (mods by Worker Bee)
Source:
GVR forum

10 komentářů:

  1. Rád bych věděl jak se dostal můj skin který jsem vytvořil pro Dirt Rally 2.0 do RBR?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě, někdo si opatřil nálepky a template, našel pár fotek a podle nich skin udělal. S tebou to nemá nic společného, akorát jste měli stejný nápad...

      Vymazat
  2. Hádat se nebudu ale jako autor to vidím... mně by to ani nevadilo jen se stačí zeptat... ale to tak nějak v RBR komunitě nefunguje no...

    OdpovědětVymazat
  3. Chlapci, nedělejte z toho kovbojku. Viděl jsem ty textury na RallyeSim fóru a na první pohled nejsou identické. Rozmístění barevných polí je už z layoutu UV jiné, nálepky (pokud jsi je nedělal ručně sám), jsou veřejné a pak už zbývá jenom písmo ve jméně posádky na oknech. To už je snad prkotina.
    Ale klidně o tom můžeme podiskutovat.
    Poslední, co bych chtěl je, aby to dopadlo jako "kauza Marumyia"...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nah, ani jeden to neřešíme :) je nám to více méně jedno, jen z pohledu tvůrce je to takový dost nefér když nikdo nenapíše ani ň, alespoň do sekce diskuzí u samotnýho příspěvku na racedepartment. Přece jsme lidi ne? :D

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  4. To, co jsem psal 5. ledna 2021 18:46 se týká Caise (http://forum.rallyesim.fr/viewtopic.php?p=673930&f=43#p673930), Kopeckého jsem si upravil pro vlastní potřebu a nikde nezveřejňoval...
    Takže se omlouvám za nepřesnost, na věci to ale nic nemění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://drive.google.com/drive/folders/11upoWIT4nkWwMnVcbwiS9-dUwL2CLvLF?usp=sharing Ohledně Caise, byla by docela náhoda, kdyby oba dva udělali stejný chyby a oba dva měli stejnou soukromou fotografii ze které vyřízli SPZ :D Není to identický kvůli modelu, ale to, že většina věcí je vyříznutá z původního skinu se zapřít nedá, navíc když sedí i kódy barev. Každopádně už to řešit nechci, akorát starost navíc. Ostatně by to u dotyčného autora nebylo poprvé, co takto vyřezával, pár příspěvků dole https://www.facebook.com/SimsRacingDesign

      Vymazat
    2. Ok, chápu to. Já bych to tak nedělal, ale tohle je fakt prkotina. Představ si, že by každý autor designu, nebo loga na skutečné předloze takhle uvažoval. Asi by se těžko dělaly skiny. Kdybych třeba já vydal ten skin Kopeckého a nenapsal že je to konverze od Bradyho, to by byl problém a mohl bych být označen za podvodníka :-) Ale když využiju fragmenty pro vznik nového skinu...

      Vymazat