7. 7. 2013

Sorica

WIP track Sorica (classic format track convert by Miro Kurek)
Source: RBR track modelling
Note: Ukaž, že něco umíš a... už se toho nezbavíš :-) Tentokrát se Miro pustil do tratě od Bojana Pintara.

8 komentářů:

  1. Tak tohle je moooc pěkná trať z rFactoru.Tu mám velmi rád.To bude super si ji zajet v RBR.Pavel 6255

    OdpovědětVymazat
  2. cakam uz len kedy skonvertuje Targa florio rally, je to v BTB formate, asi 17km, uzasna trat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Targu mám tiež povolenú a bola hotová na 50 %, keď mi odišiel disk aj s inými rozpracovanými tratiami (Uhorná,Margam...). Možno sa k tomu niekedy vrátim.

      Vymazat
    2. Je super číst tyto optimistické zprávy od Mira! :) Škoda, že se i ostatní z jistých míst takto nečiní... :(
      Spik

      Vymazat
    3. Fúúúú tak Uhornú by som si dal Mirko, na nej vyrastám :)))

      Vymazat
  3. Miro krasa a dik za vsechny RZ!skoda ze na RBR asi jen tak nebudou..........!!!!!Karlos BRT

    OdpovědětVymazat
  4. SS Daniel Bonara + Castrezzato je tiež povolené, ako aj všetky konverty aj pre online pluginy ! Neviem prečo niekde píšu, že nie sú ? Inak by som ich nikdy nerobil !

    OdpovědětVymazat