19. 4. 2013

Mitsubishi Galant VR-4

Physics update: by IRTD
NEW car Mitsubishi Galant VR-4 (by Kazuma NARU)
Source: HP76

Test drive :-)

19.4.2013:
Nová fyzika od IRTD, ke stažení <zde>
A taky se dozvídáme, že Kazuma se teď bude věnovat Mazdě 323

5 komentářů:

  1. nooo paráda takže kazuma to dodělal :) ..... tak já se zkusím orientovat na něco jiného :) že by už konečně na trať ???? :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. model pekny. vypada, ze snad zadne problemy.
    snad se walter se svymi fyzikami dostane i k temto starym dlouhanum :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak jsem si chvilku s galantem jezdil a přijde mi ten zadek trochu divný...jakoby nadrclý k autu...trošku mi prostě neladí ta velikost... kazuma mi kdysi ten model posílal když jsme to konzultovaly ale už si to nepamatuju.... jinak jen čekám až to dovolí na pluginu :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. myslim ze na pluginu pokud jde o cesky uz asi nic nepribude ..

    OdpovědětVymazat
  5. no to je správná připomínka :D :D :D

    OdpovědětVymazat