Stránky

10. 3. 2015

Delta HF Integrale 1992 v1.5

Update: Lancia Delta HF Integrale 1992 v1.5
NEW car Lancia Delta HF Integrale 1992-93 (by Kazuma NARU)
Source: HP76 mod page

7 komentářů:

  1. Nejde nějak oddělat u Lancií ta plechařina nechutná z předního kola? Hodně lancií třeba 1989-90 na fotkách na asfaltu to nemá :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.autoplenum.de/Bilder/testreports/jwo20080210174359/Lancia-Delta-Integrale-Martini-Rallye.jpg
      ja si bez nich ta auta ani nedokazu predstavit ;)

      Vymazat
    2. jinak nevim, jak u ktereho modelu, ale u nekterych si muzes vybrat jinou verzi modelu s jinymi koly..

      Vymazat
  2. Jen tak pro zajímavost... z jakého důvodu to tam vlastně bylo? :)
    Martin

    OdpovědětVymazat
  3. Byly to vlastně ventilátory na chlazení brzd (za tou plechařinou se ukrývají lopatky). V roce 1993 pánové z FIA rozhodli, že je to pohyblivý aerodynamický prvek, který je v závodních autech na indexu tak od roku 1969. A šlus...

    OdpovědětVymazat
  4. http://www.carbuildindex.com/wp-content/uploads/2014/02/1626.jpg
    http://www.carbuildindex.com/wp-content/uploads/2014/02/390.jpg
    je to puvodne okruhovy vymysl z LM prototypu, kdy nebyly brzdy zaleka tak ucinne jako ted. od konce sk.B se zacaly objevovat i v rally. po te jej vyuzivaly snad vsechny tovarny i na Ackach. podle me to autu pridavalo 200% prisnosti :) nevim co na tom komu vadilo, ale jak pise Myra, rokem 93 padly mimo zakon. zrejme za tim byla snaha udrzet vykon a rychlost aut "na uzde". tou dobou byly napr. zakazany ciste slicky a postupne zmensovany restriktory.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si vzpomínám, tak největší problém bylo, že je to rotující díl, který přesahoval obrys vozidla. Osobně si ale myslím, že tento zákaz bezpečnosti moc nepřidal - spíš naopak.

      Vymazat