Stránky

27. 5. 2012

WIP track Rally school Czech

WIP track Rally school Czech - Night test

7 komentářů:

  1. Looks promising, but trees is terrible need more accurate work with vegetation...

    OdpovědětVymazat
  2. To sou věci :) co Dzalude? Stačilo by některý stromy trochu natočit a nebo změnit výšku.
    U tý tmy jsem to na Foronu nastavil tak, aby bylo trochu vidět,ikdyž to člověk opře kolmo o skálu - aby se třeba v tunelu neztratil v úplný tmě :))
    Mato22

    OdpovědětVymazat
  3. Mato to je dobrý nápad :).
    S těma stromama něco udělám, ještě budu nějaké přidávat, tak je udělám větší i menší.

    OdpovědětVymazat
  4. Odteď používám na nové info a spol http://dzalud.blogspot.com/
    Du ve vašich stopách ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. no vypadá to luxusně! největší smůla je v tom, že je to práce na pár měsíců a projedeš to za necelé dvě minutky :( ale autor má můj obdiv, to zdůrazňuju :)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky! :-)
    jo to máš pravdu, ale dělám to pro zábavu, takže to nevadí, že je to jen na "chvilkové" projetí

    OdpovědětVymazat
  7. I posting this night settings around all track makers if you want can try it too. As for me, this is close to reality as is possible in rbr, without any mod and additional files...

    [4XXO_N_????_heavycloud] night II
    AmbientBlue = 0.700000
    AmbientGreen = 0.700000
    AmbientRed = 0.700000
    Car_Ambient_Lighting = 5.740000
    Car_Diffuse_Lighting = 0.500000
    Car_Shadow_Alpha = 0.500000
    Character_Lighting = 1.000000
    CloudName = Us_clear
    Cloud_Scale = 0.000000
    DiffuseBlue = 0.000005
    DiffuseGreen = 0.000005
    DiffuseRed = 0.000005
    Extinction = 0.300260
    FogStart = -10.000008
    FogEnd = 45.000000
    FogBlue = 0.007200
    FogGreen = 0.007200
    FogRed = 0.007200
    Greenstein_Value = -0.080000
    Inscattering = 1.120000
    Mie_Multiplier = 0.001000
    MipMapBias = -2.880000
    MipMip_Bias = -0.000000
    Particle_Lighting = 3.000000
    Rayleigh_Multiplier = 0.070930
    SkyboxName = Morning_clear
    SkyboxSaturation = 0.085000
    Skybox_Scale = 100.000000
    Specular_Alpha = 0.120000
    Specular_Glossiness = 2.500000
    SunDir = 0.618249 -0.048616 -0.784477
    SunOffset = 1.500000
    Sun_Intensity = 100.000000
    SuperbowlFogEnd = 999.999939
    SuperbowlFogStart = -3890.000244
    Superbowl_Scale = 0.200000
    Terrain_Reflectance = 0.880000
    Terrain_Reflectance_Blue = 0.580000
    Terrain_Reflectance_Green = 0.580000
    Terrain_Reflectance_Red = 0.580000
    Turbidity = 0.000000
    UseFog = true

    (with "FogEnd = 45.000000" you can change of lamp light distance... More - distance is bigger.)

    OdpovědětVymazat