5. 8. 2016

Zlín SS1

WIP track Zlín SS1 (classic format track by Jan Kadeřábek)
Source: JanKaderabek

5 komentářů:

  1. Děkuji Mírovi a Martinovi za info, Jendovi ať se práce daří :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nice job and nice web Jan Kadeřábek, congratulations!

    OdpovědětVymazat
  3. Super, držím palce k úspěšnému dokončení a uvedení na CZ plugin

    OdpovědětVymazat
  4. Já si říkal, odkud se ke mně čtenářstvo dostalo a až přes Google Analytics jsem se dopátral tohoto příspěvku :) Díky za pomoc s propagací a podporu :)
    Jinak ten screen je samozřejmě Google Earth (viz můj první příspěvek na blogu), aby nedošlo k mýlce!
    Nezbývá než dodat ohrané, leč platné, že pokud Vás projekt zajímá, tak semtam na web zavítejte a případně něco zadonátujte. Jakožto živnostník si pak ten čas můžu přerozdělit ve prospěch tvorby tratě (což mě aktuálně i baví nejvíc).

    Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  5. G. Rodriguez: Thanks for the support :)

    OdpovědětVymazat