http://www.autoplenum.de/Bilder/testreports/jwo20080210174359/Lancia-Delta-Integrale-Martini-Rallye.jpg ja si bez nich ta auta ani nedokazu predstavit ;)
Byly to vlastně ventilátory na chlazení brzd (za tou plechařinou se ukrývají lopatky). V roce 1993 pánové z FIA rozhodli, že je to pohyblivý aerodynamický prvek, který je v závodních autech na indexu tak od roku 1969. A šlus...
http://www.carbuildindex.com/wp-content/uploads/2014/02/1626.jpg http://www.carbuildindex.com/wp-content/uploads/2014/02/390.jpg je to puvodne okruhovy vymysl z LM prototypu, kdy nebyly brzdy zaleka tak ucinne jako ted. od konce sk.B se zacaly objevovat i v rally. po te jej vyuzivaly snad vsechny tovarny i na Ackach. podle me to autu pridavalo 200% prisnosti :) nevim co na tom komu vadilo, ale jak pise Myra, rokem 93 padly mimo zakon. zrejme za tim byla snaha udrzet vykon a rychlost aut "na uzde". tou dobou byly napr. zakazany ciste slicky a postupne zmensovany restriktory.
Pokud si vzpomínám, tak největší problém bylo, že je to rotující díl, který přesahoval obrys vozidla. Osobně si ale myslím, že tento zákaz bezpečnosti moc nepřidal - spíš naopak.
Nejde nějak oddělat u Lancií ta plechařina nechutná z předního kola? Hodně lancií třeba 1989-90 na fotkách na asfaltu to nemá :(
OdpovědětVymazathttp://www.autoplenum.de/Bilder/testreports/jwo20080210174359/Lancia-Delta-Integrale-Martini-Rallye.jpg
Vymazatja si bez nich ta auta ani nedokazu predstavit ;)
jinak nevim, jak u ktereho modelu, ale u nekterych si muzes vybrat jinou verzi modelu s jinymi koly..
VymazatJen tak pro zajímavost... z jakého důvodu to tam vlastně bylo? :)
OdpovědětVymazatMartin
Byly to vlastně ventilátory na chlazení brzd (za tou plechařinou se ukrývají lopatky). V roce 1993 pánové z FIA rozhodli, že je to pohyblivý aerodynamický prvek, který je v závodních autech na indexu tak od roku 1969. A šlus...
OdpovědětVymazathttp://www.carbuildindex.com/wp-content/uploads/2014/02/1626.jpg
OdpovědětVymazathttp://www.carbuildindex.com/wp-content/uploads/2014/02/390.jpg
je to puvodne okruhovy vymysl z LM prototypu, kdy nebyly brzdy zaleka tak ucinne jako ted. od konce sk.B se zacaly objevovat i v rally. po te jej vyuzivaly snad vsechny tovarny i na Ackach. podle me to autu pridavalo 200% prisnosti :) nevim co na tom komu vadilo, ale jak pise Myra, rokem 93 padly mimo zakon. zrejme za tim byla snaha udrzet vykon a rychlost aut "na uzde". tou dobou byly napr. zakazany ciste slicky a postupne zmensovany restriktory.
Pokud si vzpomínám, tak největší problém bylo, že je to rotující díl, který přesahoval obrys vozidla. Osobně si ale myslím, že tento zákaz bezpečnosti moc nepřidal - spíš naopak.
Vymazat