no vy jste jinačí detailisti :D já teda problém se zobrazením kapoty neměl a nechápu jak mohl vyshi proměřit ty blatníky... jedině snad za pomocí nějakého renderování... mě se naopak zdá model neskutečně propracovaný, hlavně nové kola mě těší... na starší verzi se mi vždycky nějak divně zobrazovaly. Ty vyřezlé blatníky jsou taky skvělé, auto teď působí mnohem víc sportovněji... jedinou nevýhodu vidim v tom, že na plugu bude možná v daleké budoucnosti, a to už počítám s novou fyzikou... ach
pomeril jednoduse, camhackem. ulozena kamera je v tomto pripade na stejnem miste. no jinak bych jeste pridal dalsi detaily: v masce pod cumakem pri ruznych uhlech pohledu zepredu prosvitaji nejake svetle plochy.(obrazek doplnim pozdeji) a spise rada: na skla svetel bych doporucil pouzit shader carglass
tu nejake pohledy, kde jde videt to vytazeni blatniku: http://www.v10.pl/archiwum/rajdy/auta/p207s2000/peugeot_207_s2000_2012.JPG http://www.v10.pl/archiwum/rajdy/auta/p207s2000/peugeot_207_s2000_2012_tyl.JPG http://www.rally-mania.cz/fotogalerie/2013/1113/1113_30_b43b46aea1.jpg
Drobná chybka - v pohledu cam_internal je na kapotě něco s materiálem.
OdpovědětVymazathttp://nd06.jxs.cz/227/294/aafd8cf03a_91041029_o2.jpg
vsiml jsem si vyfuku, koncovka je zarazena nejak vysoko a rekl bych, ze je na ni i spatna textura.
OdpovědětVymazatjeste jedna zasadnejsi vec, nezdaly se mi ty blatniky, tak jsem to porovnal s puvodnim modelem, a jsou stejne siroke, 2012 byla rozsirena na 1820mm
OdpovědětVymazatno vy jste jinačí detailisti :D já teda problém se zobrazením kapoty neměl a nechápu jak mohl vyshi proměřit ty blatníky... jedině snad za pomocí nějakého renderování... mě se naopak zdá model neskutečně propracovaný, hlavně nové kola mě těší... na starší verzi se mi vždycky nějak divně zobrazovaly. Ty vyřezlé blatníky jsou taky skvělé, auto teď působí mnohem víc sportovněji... jedinou nevýhodu vidim v tom, že na plugu bude možná v daleké budoucnosti, a to už počítám s novou fyzikou... ach
OdpovědětVymazatpomeril jednoduse, camhackem. ulozena kamera je v tomto pripade na stejnem miste.
OdpovědětVymazatno jinak bych jeste pridal dalsi detaily:
v masce pod cumakem pri ruznych uhlech pohledu zepredu prosvitaji nejake svetle plochy.(obrazek doplnim pozdeji)
a spise rada: na skla svetel bych doporucil pouzit shader carglass
tu nejake pohledy, kde jde videt to vytazeni blatniku:
http://www.v10.pl/archiwum/rajdy/auta/p207s2000/peugeot_207_s2000_2012.JPG
http://www.v10.pl/archiwum/rajdy/auta/p207s2000/peugeot_207_s2000_2012_tyl.JPG
http://www.rally-mania.cz/fotogalerie/2013/1113/1113_30_b43b46aea1.jpg