8. 12. 2012

Gran Canaria ROC 2000

NEW track  Gran Canaria ROC 2000 (classic format track by Hlavi, Atiwrc, Tibi)
Source: Devtrackteam
Info: Verze 0.99 je volně k dispozici všem. Zatím bez oficiálního ID tratě a tedy bez kompatibility s českým pluginem.

12 komentářů:

  1. nemozu to stahnut ani za kokot, registrovat se nebudu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to fungovalo odtud (registrace netřeba):
      http://nd06.jxs.cz/835/425/0271ac7baa_90264680_o2.jpg
      Pak to ještě musíš přejmenovat a ručně instalovat...

      Vymazat
  2. Nice track! THX!
    Pro český plugin jsem to nahrál sem, stačilo párkrát něco přepsat ;) - http://ulozto.cz/xEqgB3b/roc2000-rar

    OdpovědětVymazat
  3. Dominik Koutský8. prosince 2012 v 17:24

    Great track! THX!
    pro český plugin jsem to nahrál sem - http://ulozto.cz/xEqgB3b/roc2000-rar
    Proč se mi tu furt mažou příspěvky?

    OdpovědětVymazat
  4. Vyřešil jsem fungování pod RBRTM. Už to dávám na UložTo...

    OdpovědětVymazat
  5. http://www.ulozto.cz/x9uKh4u/roc-2000-rar

    Do Tracks.ini:
    [Map157]
    TrackName = "Maps\track-157"
    Particles = "Maps\ps_canaria"
    StageName="Canarias"

    Zapomněl jsem tam vložit particles, tak použijte z original archivu, nebo si je přepište např. na PS_Australia.

    OdpovědětVymazat
  6. Hi Myra thanks!

    Please write to us what was the problem, and how you fix it. (Here or in email, or on devtrack or simfas forum)

    Tibi

    OdpovědětVymazat
  7. For proper functioning for czech plugin I numbered this track (track 157) and is also needed to correctly create archive "textures.rbz". I used Total Commander.
    I hope that I have done everything correctly and this nice track will operate without problems for all.
    Thanks to authors. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pffffff.... :D
    We didn't know that czech plugin only works with rbz. This is only the thing which I didn't try. :D

    Thanks Mira!

    Tibi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Czech plugin also works with textures in folders. But RBZ file must be present in Maps.

      Vymazat
  9. Cau .. tak jsem si to poupravil .. particle jsem dal USA .. australia dela me bily kour .. co me stve je splash screen .. nemuzu docilit toho aby se mi pri loadingu ukazal vytvoreny splash .. nevite nekdo jak na to? jaka je konverze? velikostne to mam stejne jak ostatni .. jedine co se me podarilo splash pro Wislu .. ktera byla vetsi a po konverzi ma pozadovanou velikost a jde .. Diky Martin

    OdpovědětVymazat
  10. jestli tohle bude na pluginu tak začnu zase jezdit RBR. tahle trat je moje mládi :D první počítačová hra Rally Masters http://www.youtube.com/watch?v=GCu7t-bc7e0 <3 už btb verze mě donutila si rally masters znova nainstalovat :)

    OdpovědětVymazat