7. 9. 2012

Ford Fiesta S2000 Flodin

NEW skin Ford Fiesta S2000 Flodin-Bergsten Barum Czech rally 2012 (by Yoda62)
Download: Mediafire.com/

6 komentářů:

  1. TO JE MUJ SKIN JE TO NAKOPIROVANE

    Keane

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mi Yoda provedl už podruhé :-(
    Omlouvám se...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmmmmmm Omluva se přijímá :-) ale já si nepřeji aby tyhle skiny byli zveřejňované protože já si dát práci s celým polepem a on tam jen dá Rally plate z barum a je to :-(((((((
      Keane

      Vymazat
  3. psal mi vcera, nemel jsem cas se k tomu dostat, ale zaroven i pecha z barumky, samozrejme muj poupraveny skin, sice tech zmen reklam je tam dost, tak by mi to ani tak nevadilo(ale zeptat se mohl...), ale barum polep je snad z fotky..
    Keane plne chapu :) je tu moznost treba moznost doplnit ho do clanku k puvodnimu skinu s tvojim podpisem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyshi, teď tě nějak nechápu. J jsem to myslel tak že tenhle skin je můj když jsem dělal Flodina ze Sibiu ale tohle je z Barumky :-(((( A NENI TO MOJE! Jak neskdo neco takoveho muze udelat ? Absolutne nechapu no, ale kdyz jsem se dival na jeho skin na forda z mexica tak taky nebyl jeho, byl pokud se nemýlím od kure z monte carla protoze snad uz vsichni vime ze v mexicu moc snehu neni :-D na skinu je a tak jsem to poznal :-)

      Vymazat
    2. neres, ja sem to "po ranu" blbe precet a blbe pochopil.. :)

      Vymazat