19. 5. 2012

DS3 R3T + Twingo R2

NEW cars DS3 R3T + Twingo R2 (by David74, Roysteph)
Source: RallyeSim DS3 Twingo
Info: Samostatné modely i s WIP fyzikami :-)

17 komentářů:

  1. No vida, tak je to nakonec všechno venku zvlášť. Jinak už jsem si stáhl update 4 a Foron je geniální.

    OdpovědětVymazat
  2. u obou modelu preskakuje razeni u ..

    OdpovědětVymazat
  3. u ceho? a jak myslis to preskakuje?

    OdpovědětVymazat
  4. no kdyz jedes a mas zarazenou nejakou rychlost tak ti na chvili zkoci nizsi a zas zpet ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bych spis videl, ze ti odchazi spinace na volantu, nebo mas parkinsona a mackas to aniz bys o tom vedel :)

      Vymazat
    2. hele kamo nejsem nijak nemocnej .. a zadny spinace mi neodchazeji .. pisu ze pri jakemkoli zarazenem stupni mi vyskakuji rychlosti a skoci dolu a zase se vrati .. mam v rbr cca 200 aut a zadne jine mi tohle nedela jen tyhle dve .. kdybych mel chut a naladu to nahrat do videa klidne to nekne upnu ale opravdu tu chut nemam .. napsal jsem tu svuj postreh co mi ty dve auta delaji a nejsem zvedav aby ze me nekdo delal blba ..

      Vymazat
    3. No, nechci se do toho moc míchat, ale ten smajlík tam asi není jen tak.
      Ale k věci - testoval jsem obě auta v GB a FR a žádný problém se neprojevil. Ale ještě to pochopitelně proženu i jinde.

      Vymazat
    4. tak kdyz uz ses tak rozcertil, tak asi nebudu tvuj kamo.. ;) a ani jedno z tech aut mi to nedela, a ani sem to nikdy u zadneho jinaho z tech 200 a hromady dalsich vsemoznych fyzik aut v rbr nevidel.

      Vymazat
    5. Mne to robí s automatikou na klávesnici tiež :/

      Vymazat
    6. Tak to bude asi špatně odstupňovaná skříň. Potýkal jsem se s tím u Golfa a nakonec jsem musel obšlehnout tu čtyřkovou.
      Na manuál to vadit nemusí, ale automat to prostě neskousne a podřazuje. Fyzika je WIP, tak se to snad vyřeší.

      Vymazat
    7. Ale inak podvozok na default setup je vyladený perfektne.

      Vymazat
    8. rozcertil protoze jsem posledni dobou celkove podrazdenej .. jak pise Miro .. stejne tak ja ..

      Vymazat
  5. Taky jsem koukal, že už Frantíci Foron přidali. Docela rychlost. Mohli by jste mi někdo napsat, jaký jsou nejlepší časy v některých třídách?
    Dík
    mato22@seznam.cz
    Mato22

    OdpovědětVymazat
  6. nechápem chlapi na českom plugine prečo sú taký hnustní že nič nové nepridajú...... narp. maďari pred dvoma rokmi nemali ešte takmer nič, a pozrite koľko aut a trate majú dnes.... o tom rozprávať že hudáci nemajú čas je nezmysel.... dovoliť nové trate nie je časovo náročné, u autách je to trošku iné ( výhovorka : nemáme car admina ) tiež hovadina..... ak niekto chce pomôcť alebo robiť admina odmietajú... no tak aké sú to ľudia povedzte?

    OdpovědětVymazat
  7. Pridat na rbrtm, samozrejme. Takovou Fabii R2 jestli nekdy bude, vidim jako moje nacini na rbr duchod, ktery je za dvermi. Ale ja bych se na to podival i z jine strany. Pridat kam ? Do S1600 ? Aby nedopadli jako Clio R3 a Civic R3, kolik cechu s nimi jezdi v nejakem kapu. V letosni TR jelo s vozy R3 2 lide, co sem se tak dival. Neberu IRC Clio Cup, to je jina, tam sou si vsichni tim padem "rovni". Ja bych se spis podival na rozdeleni skupin dvokolek podle soucasnosti aby sme si ty vozy specifikace R poradne uzili. Ale to je jen myslenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak treba ja s hondou jezdim .. :)

      Vymazat
    2. taky sem hned v roce 2010 neodolal R3 a jel s bulharama jejich CLIO R3 Cup, jako jeden a pul cechu. :)
      http://r3-cup.uphero.com/
      Vim, ze se ty vozy jezdi v beznych turnajich. Myslim a chtel sem tim jen rict, rozdil R3 aut proti Fiesta S1600 nebo Clio S1600, pro normalniho uzivatele rbrtm do nejakeho kapu. kdyz se chce motat vzdy tak jako ja s Citronem nekde pobliz bedny :)

      Vymazat