3. 2. 2012

PekloSnow texturesmod

PekloSnow texturesmod by VCA
Source: RealRally



9 komentářů:

  1. Ďaľší "odborník" na zmenu textúr...krása :(. Takto dajú tratiam ten správny vizuálny zážitok. Hlavne, že nie je povolené v tratiach nič meniť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se omlouvám, připadalo mi to docela povedené. Navíc to dokazuje, že o tvoje tratě je v zahraničí dost zájem. Pokud si ale přeješ, tak odkaz odeberu.
      Fakt už by bylo načase udělat si v RBR jasno ohledně autorských práv. Než to za nás udělá "někdo jiný" :-(

      Vymazat
  2. Neviem čo je to za móda prerábať hotové trate . Keby to aspoň farebne bolo zladené a správne namapovaná textúra ( je natiahnutá v smere jazdy). A také vyjazdené koľaje som teda nevidel. Ani nemá záujem sa opýtať na názor tvorcu trate.

    OdpovědětVymazat
  3. ty vyjete koleje se me nelibi .. original je to lepsi .. ale to je muj nazor ..

    OdpovědětVymazat
  4. Miro mam otazku chystas nieco v blízkej buducnosti myslim trat alebo niečo,paci sa mi tvoja tvorba aj ked vela ludi nadava na Mlynky ale my za to nemozeme ze na Slovensku su take cesty:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blízka budúcnosť...Margam...Úhorná...možno ešte aj SWISS ( stále mi píšu aby som to dokončil) nejaké konverzie mám ešte v pláne Targa Florio, Monte Carlo. Len toho času aj chuťi akosi ubúda :(

      Vymazat
  5. It's really sad to see how certain people do not pay any respect towards the huge work of modders. I mean: asking is not so difficult, isn't it?

    Eno72

    OdpovědětVymazat
  6. Siento no haberte pedido permiso para el cambio de las texturas, pero para la gente que podecemos de la vista esas texturas blancas nuclear nos son una tortura, mi intencion solo era la de poder correr en estos tramos sin que nos fuera la vista en ello.

    OdpovědětVymazat