16. 2. 2012

Opel Ascona 400

Opel Ascona 400, by MokuMoku
Source: aniruddha.de-blog.jp




11 komentářů:

  1. z toho obrazkoveho rozhrani blogspotu me asi jebne...(interni vtip)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem to teď zkoušel a jeto moc přetáčivé i když citlivě pracuji s plynem ale 300 koní na zadní nápravu s tím musí takhle létat takže dobré. Asi pujdu udělat skin Dodiho Béreše z Barum Rally 2011.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tím skinem přeju pevné nervy, z těch teček bych byl za chvíli na prášky :D počítám, že Dennis ho udělá taky, ale nechci tě od toho odrazovat :)

      Vymazat
    2. WRCař, když si na to člověk udělá grif, tak to zas tak složité není a nějaká ta podkladová fotka podle které kreslit, to je dar z nebes:)

      Vymazat
    3. já věřím :) akorát se tomu musí člověk věnovat... já zatím spíš jezdím než skinařím, až mě to přestane bavit, nebo mi to přestane jít, tak třeba začnu se skinama... jinak ještě k té přetáčivosti: v rbr je to podle mě dáno tím, že auto je strašně lehké oproti nějakým reálnějším hodnotám... nechci nijak snižovat váhu Bérešova umu zkrotit tolik výkonu na zadní nápravě (myslím, že rally ještě nepoznala lepšího driftera) ale myslím si, že v reálu by se Ascona tak moc asi nepřetáčela

      Vymazat
    4. Tak ale Bérešova Ascona má prej o 100 koní míň něz co měly ty tovární ale i tak je to borec co s tím dělá.

      Vymazat
  3. can someone put up the aniruddha link to this car? :) I can´t open it.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://firestorage.jp/index.cgi?act=download&key=126a1138b1b2dc65f74a94c9bfd89223ce414f4f&comoff=23314 just write the password(RBR) a download it;)

      Vymazat
    2. I don´t think that this was dowload to the car, this was something else.. :/ would you please put up the right link? :)

      Vymazat
    3. that's a template, link to model is here: http://firestorage.jp/download/de0ef47ecc1fbf3a0782e0ab8746dc372954914d

      i dont get, this "problem" did you try to scroll down?

      Vymazat
    4. i that case, I´m sorry, I choosed copied link

      Vymazat