9. 2. 2012

Opel Ascona 400

WIP car Opel Ascona 400 (by MokuMoku)
Source: Aniruddha.de-blog.jp

7 komentářů:

  1. vypadá docela pěkně, jen by mě zajímalo, jak je to s fyzikama obecně na zadohraby... existuje už nějaké auto, kde je ta fyzika obstojná a funguje ručka? :D ptám se, protože jsem zkoušel jen VFTS a tam to na asfaltu není nic moc... se šoto gumama je to lepší :D ale i tak je to takový polotovar

    OdpovědětVymazat
  2. Ale je VFTS má dobrou fyziku však to nemá moc výkonu na drfty když je to 1.6 však se podívej na tohle http://mediaracing.sk/videos/play/242. Ještě bych se chtěl zeptat kde jde stáhnout na linku jsem to nikde nenašel.

    OdpovědětVymazat
  3. Tome, u článku je noticka, že je to WIP, tož zatím nutno čekat. Až bude hotovo, tak to tu samozřejmě najdeš;)

    OdpovědětVymazat
  4. lepší rztu jsi nemohl vybrat? fakt tam toho místa na smykování je hodně :D s žigulem se to dá krásně, navíc když v něm sedí Béreš... tady mu to jde jedna báseň http://mediaracing.sk/videos/play/243 navíc já tu mluvil o rbr, ne o realitě, to ani nejde srovnat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale dá sa to srovnat. I na tom videu i v RBR to VFTS smýká jen na jedničku a dvojku a na další už se tomu nechce skoro jet. Však já mluvím o RBR o čem jinším je tu forum.

      Vymazat
  5. Niekto chystá trate z Dakaru ? Preto asi aj ten KAMAZ. Brázdiť púštne duny môže byť zábava:)

    OdpovědětVymazat
  6. can´t open the aniruddha link so can someone please put up the link to this car? :)

    OdpovědětVymazat