2. 2. 2012

Fabia S2000 Kopecký

Škoda Fabia S2000, J.Kopecký - P.Starý, Barum Rally 2008, by Vyshi

Download: vyshi.ic.cz
Dotáhl jsem do konce jeden starší nedodělaný skin. Je to fabia při svém debutu v roli předjezdce na Barumce 2008. Doufám že se vám bude líbit :)



13 komentářů:

  1. Ahoj neudělali byste prosím někdo skin na Fiata Punto S2000 Jozefa Béreše a Peugeot 207 S2000 téhož jezdce.

    OdpovědětVymazat
  2. ještě majáčky by to chtělo udělat ?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu máš na Abartha :-)
    http://leteckaposta.cz/303598476
    a na Peugeot mám len základ... to oranžové a modré...

    OdpovědětVymazat
  4. Však to mě stačí ten základ, ty loga bych si dodělal posli mě to na mail rumantomas@seznam.cz dík i za toho fiata

    OdpovědětVymazat
  5. beresovu 207 delal kdysi carlos nunez

    OdpovědětVymazat
  6. To byla verze Orsáka však já už ji dělám v Bérešově verzi na Rally Vsetín 2009. Nechtěl by mě prosím pomoct někdo s okny a stínítkem na čelním skle.

    OdpovědětVymazat
  7. vyshi, ty ses nám nějak rozjel:) btw, neměl jsi tenhle skin nějakou dobu rozdělaný? Něco mi říká, že jsem nějaký čas zpět viděl u tebe na webu obrázek Fabky v tychto barvách

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, dyt pisu starsi nedodelany :) ikdyz teda on byl v podstate dodelany :)

      Vymazat
  8. Ahoj nevíte někdo když dám na skin reklamu jak tam jde za nápis dát pozadí když mám kolem reklamy bílé a pozadí je třeba modro bílé pruhy poraďte prosím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bile kolem reklamy musis dostat pryc

      Vymazat
    2. Ale jak když už to mám na skinu?

      Vymazat
    3. jestli to myslis tak, ze uz mas vrstvy sloucene, tak doporucuju udelat to znova ;)

      Vymazat
    4. Zkus si projít tohle:
      http://zmodrally.blog.cz/0808/nuzky-a-lepidlo

      Vymazat